vrijdag 25 maart 2011

De-Uitdaging op minitentoonstelling van het Gilde

Vandaag ben ik naar de Minitentoonstelling van het Gilde in Meppel geweest. De tentoonstelling was gevarieerd maar niet zo groot. Onze quilts hingen keurig naast en boven elkaar in een lange gang, goed duidelijk zichtbaar en veel belangstelling van de bezoekers.
Heel lief de dames hadden zelfs een klein kaartje met onze naam gemaakt.


Hannie, legt uit aan bezoekers.
















Het thema Ritme, waar wij een muziekale draai aan hebben gegeven hing er goed bij.





6 opmerkingen:

Hannie zei

Leuke foto's Mia. Dank je wel! Ik had niet meer gezien dat je nog een foto maakte waar ik uitleg gaf. Het waren twee dames uit Goeree die de quiltjes stonden te bewonderen!

marjolijn zei

Ja, de quiltjes hingen er prachtig. Ik had wel spijt dat ik de mijne niet meer had opgestuurd, want er was nog precies een plekje vrij.

Ellen zei

Mooie presentatie,komt goed over op de foto Mia,jammer dat ik er niet naar toe kon.

Marion zei

Leuk om zo toch even mee te genieten, dank je wel!

irma markus zei

Goeie weergave Mia,
Ik ben toch ook nog geweest en het was leuk om onze quilts zo bij elkaar te zien hangen.
Heb even staan 'afluisteren' bij de reacties en die waren erg positief.

Marjo Stoeckart-van den Bor zei

De quilts hingen er erg mooi bij elkaar. De reacties waren erg leuk om te horen. Hopelijk stimuleert het andere groepen om dit ook te doen zodat er meer quiltsters meedoen want voor een club met 13.000 leden waren er niet zo veel miniquilts.