zaterdag 8 oktober 2011

Tentoonstelling in de Zuiderkerk

Vandaag werd in de Zuiderkerk in Hilversum een tentoonstelling gehouden met verschillende
kunstenaars disciplines, er waren sieraden, vilt verwerkingen, modeshows en quilts. Bij deze tentoonstelling waren ook drie quilters die met De-Uitdaging verbonden zijn.

Marjo Stoekhart zij woont in Hilversum en is al geruime tijd bezig met de kunstenaars in de Kerk, ze had natuurlijk haar hanen bij zich en ander werk. Was leuk om te zien welke belangstelling ze had.

Irma Markus had haar winnende quilt uit Veldhoven bij zich, ze had ook heel veel ander werk mee genomen, de stand van haar liet haar verscheidenheid zien.

En Hilde ons oud-lid was er ook, met haar quilts. Goed om haar weer eens te zien en te spreken./

8 opmerkingen:

Johanna Zweden zei

wat zal dat een schitterende tentoonstelling zijn geweest.
Ja dat was genieten
Groetjes Joke en een fijn zondag

Hannie zei

Ik vond het jammer dat ik dit jaar niet kon gaan kijken, maar ik denk dat het net als vorig jaar een succes was! Een compliment voor de dames!

Margeeth zei

Ziet er leuk uit, jammer dat ik al wat anders had.

Marjo zei

Wij stapten in de auto om naar Hilversum te komen en toen kon de sleutel niet in het contact. De auto wordt morgen opgehaald, want de mobiele monteur kon het ook niet verhelpen. Jammer dat ik daardoor niet kon komen.Ziet er leuk uit.
Marjo

marjolijn zei

Zo jammer dat het me niet gelukt is om naar Hilversum te komen. Nog meer spijt nu ik de foto's zie. Ziet er echt geweldig uit. Maar ja, andere verplichtingen die niet te combineren waren met de afstand.
gr. Marjolijn

Marion zei

Zo jammer dat ik er niet kn gaan! Het moet geweldig geweest zijn.

Marjo Stoeckart-van den Bor zei

Mia , wat een leuke foto van mij en mijn schotse rokjes oorbellen speciaal gemaakt vanwege de Kilt in Ritme quilt. Het was een hele leuke dag en jammer dat een aantal van jullie niet konden komen maar volgend jaar organiseren we dit evenement weer.

Irma Markus zei

Mia, leuk die foto's, als herinnering aan een geslaagde dag. bedankt en fijn dat je er was.
Groet Irma.