zondag 10 juni 2012

QUILTFESTIVAL GRONINGEN

Marjo S. achter de tafel met kaarten van De Uitdaging.
Het is nu inmiddels zondag 10 juli en de laatste dag van het quiltfestival in Groningen. Ik( Irma) ben al weer thuis , maar we mogen al spreken van een groot succes voor De Uitdaging. Op vrijdag en zaterdag was het zo druk dat je soms door de mensen bijna de quiltjes niet kon zien. Het was erg leuk om daar te zijn en iedereen is heel enthousiast en geïnteresseerd. We hebben vele malen uitgelegd hoe het principe van De Uitdaging werkt , de 4 thema's per jaar, internetgroep enz. En steeds werd er met bewondering naar onze quiltjes gekeken.
Ook de kaartenverkoop is een groot succes want zaterdag waren ze al bijna uitverkocht. 

In de rij voor onze quiltjes.
Ik ben heel benieuwd hoe het vandaag nog is gegaan maar het is in ieder geval een groot succes en een groot plezier geweest.

9 opmerkingen:

Hannie zei

Ik weet zeker dat het een groot succes was!
gr. Hannie

Trees Wolffers zei

Wat leuk om te lezen. Ik vind het jammer, dat ik er niet bij was.

Klaske zei

Ik vond het geweldig om jullie quilts te bewonderen!!

Ellen zei

Wij zijn net aangekomen in onze B&B in Groningen , met Marjolijn en echtgenoot nog heerlijk gegeten in Uithuizen.Wij vonden het een zeer geslaagd festival en gaan straks zeer vermoeid maar voldaan ons bedje in. Allemaal bedankt !!!! Ellen &Rien

marjolijn zei

Ik sluit me hier helemaal bij aan. Het was een geweldig evenement. Ook een leuke afsluiting om nog even met Ellen en Rien te eten. Was erg gezellig. Maar hier is de pijp nu ook wel uit...
gr. Marjolijn

Johanna Zweden zei

Nu als ik het zo lees bij iedereen is het een groot succes geweest, heb weer iets mooie gemist
Fijne maandag groetjes Joke

Corinne zei

Was zeker een groot succes, ik heb genoten. We moeten dit warm houden voor 2014.

Marjo Stoeckart-van den Bor zei

Ik heb erg veel plezier gehad met de aanwezige leden van onze De-Uitdaging en onze bezoekers en genoten van al het moois dat de organisatie van het Quiltfestival Noord Groningen voor ons te bieden had.

Marjo zei

Jammer dat ik er niet bij kon zijn.