maandag 26 augustus 2013

Open dagen bij Trapsuutjies verf

 
Een poosje geleden werd ik gevraagd of onze groep wilde  exposeren bij de Open Dagen van Trapsuutjies verf.  Na mijn oproep kreeg ik van 8 leden een berichtje en stuurden ze me hun werk waar verf in is gebruikt.  Kleurige quilts  zijn er binnen gekomen!
 
 
 
Een selectie van de werken die naar Roosendaal gaan
 
 
 
Kleurige blikvangers!
 

 
Een mapje met de titels en evt. omschrijvingen van de werken die tentoon gesteld worden.
 
Voorop onze logoquilt en de namen van de deelnemers.
 
De Open Dagen zijn 7 en 8 September
Het adres is: Neutronweg 9 Roosendaal.
Natuurlijk zijn daar alle producten uit het assortiment van Trapsuutjies te koop!
 
 

1 opmerking:

Marjo Stoeckart-van den Bor zei

Ik kom in ieder geval want dit is de kans om wat van onze nieuwste werken in het echt te zien en lekker te shoppen.