maandag 21 oktober 2013

Art-igra in Veldhoven

Veel van onze leden volgen ook het blog van Art-igra uit Rusland, deze groep is ontstaan door het initiatief van  Tatiana Samsonova die in België woont en die naar het voorbeeld van De-Uitdaging met 12 Quilters uit de diverse Russische landen deze groep heeft geformeerd. Ook zij werken met vier thema's per jaar op een kleiner formaat dan wij dit doen. 
 
 
Handig was hun ophangwijze, per jaar onder elkaar en elk thema op dezelfde lijn.

 
Samen met Marjo een heel leuk gesprek gehad met Tatiana, die de thema's nader toelichtte.

5 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Leuk dat jullie met Tatiana gesproken hebben. Ik kijk ook regelmatig op hun blog, maar de taal hè . Het blijft voor mij bij plaatjes kijken, want de vertaling is erg krom.
Maar misschien hebben jullie een andere vertaling?
Dank voor dit bericht,

tania vdb zei

Bedankt voor jullie reacties!Het was zo leuk om de-uitdaging collega's te zien in Veldhoven. Wij bezoeken de-uitdaging blog regelmatig en als jullie meer over Art-igra willen weten kan ik altijd vertalen. Schrijf dan een reactie of een vraag onder de tekst. Ik zal in het Nederalnds uitleggen

Ellen zei

Ik heb de quilts ook gevonden tijdens mijn bezoek.Erg mooi! je kunt dus ook veel kwijt op een kleiner maatje .

Anoniem zei

indrukwekkend waren de quiltjes zeker met de uitleg erbij.
jammer dat we van de taal niets kunnen maken maar misschien op termijn een vertaling zodat we er nog meer van kunnen genieten??
bernadette

Marjo Stoeckart-van den Bor zei

Heb ik net de foto's die ik had gemaakt van de tt van Art Igra verstuurd naar onze leden zie ik Jan en Mia's foto op het blog. Het was zeker leuk om met Tatiana te praten.