woensdag 1 maart 2017

Stilleven;

                                          ik heb mijn zelf geverfde lapjes gebruikt
de ene sneeuw geverfd, de ander weer met de gelliplate.
zelfs de achtergrond stofjes zijn v/d partij..
techniek; applikatie.

                                                gestoeid met ,,diepte en schaduw,,
                                              had moeite met deze pot.
uiteindelijk is mijn stilleven op deze manier volbracht.
waarom ,,potten,,;
sommige ceramiese potten zijn zo mooi van zichzelf, dat ze niet om een bos bloemen vragen.
ik hou ervan.
toch miste ik wat........ vandaar de bloemen gemaakt in het kleed waar de potten op staan.


4 opmerkingen:

Geskea Andriessen zei

Ik vind je Stilleven prachtig, mooi met de verschillende vormen en de diepte en schaduw. Mijn lievelingspot is de ronde kleine. Mooi ook hooe je sjablonen onderdeel uitmaken van de ondergrond , alsof het altijd zo was. Hier mog je trots op zijn Marja!

Ellen zei

Prachtig Marja !!

Hannie de Beer zei

Een echt stilleven Marja . Prachtig van structuur is de kleine pot . Goed gebruik van je bewerkte lappen!

Marjo Stoeckart-van den Bor zei

Ik mocht al mee kijken bij de wording van deze vazen / potten quilt en het eindresultaat is goed! De rand is goed bijpassend en de schaduwwerking op de potten goed gelukt. Ze zijn mooi rond geworden. En zeker deze vazen zijn al mooi genoeg van zich zelf.