Pagina's

woensdag 3 februari 2010

Alles in een kleur




Sneeuwlandschap.


Hier mijn bijdrage aan "Een Kleur".Ik geloof dat ik het verkeerd heb gedaan met het verzenden en zal nu een nieuwe Poging wagen.Ik vond het moeilijk een kleur te kiezen en het is dus geen kleur geworden .Ik ben uitgegaan van een foto uit het boek van Karel Tomeï "De bovenkant van Nederland",en van de sneeuw van afgelopen weken.Net als verschillende van jullie heb ik het vooral in structuren gezocht.Ik ben bezig geweest met krimpstof,puff,heatgun en soldeerbout.Ook heb ik verschillende stoffen gebruikt,organza,glimmende stof en ruw materiaal.Het was moeilijk om iets wits te fotograferen maar ik geloof dat het uiteindelijk toch wel redelijk gelukt is en dat het goed overkomt.Lidy

8 opmerkingen:

Jans Koster Emmens zei

Lidy, mooi geworden! Leuk al die structuren, geeft een mooi effect.

Hannie de Beer zei

Nou Lidy, geen twijfel mogelijk, je quiltje is bijzonder goed gelukt! Het onderwerp is natuurlijk heel toepasselijk met al de sneeuw. Een mooi uitgangspunt heb je gekozen!

Marjo Stoeckart-van den Bor zei

Nu ook een tweede sneeuwwitte quilt. En weer zo anders. Het onderwerp leende zich ook goed om van alles uit te proberen op het gebied van materialen en structuren.Mooi resultaat.

mia zei

Ook deze witte is bijzonder, ook hier is het effect groot door de verschillende soorten materialen.
mia

wilma zei

prachtig geworden lidy

Margeeth zei

Wat een mooie foto heb jij uitgekozen en wat een mooie quilt heb je er van gemaakt.

Hilde van Schaardenburg zei

De verschillende structuren van de vlaktes zijn heel goed gedaan, mooi!
groet Hilde

Trees zei

Prachtig geworden Lidy, Ik houd van al die structuren.