Pagina's

vrijdag 30 maart 2012

'Gebruikt' van Marion

Mijn Uitdaging quiltje van 50 x 50 cm met het thema gebruikt is eindelijk af.
Eigenlijk is het meer wat niet meer gebruikt wordt, Kees zal oa zijn rechterhand niet meer kunnen gebruiken na het herseninfarct.
De ondergrond is een overhemd van hem en de hand is gemaakt van restjes stof van verwerkingskleed 3 (de kleuren confetti). De streepjes en spiralen symboliseren hoe zijn hersenen door elkaar geschud zijn en kijken ernaar doet zeer aan je ogen.
Marion.

14 opmerkingen:

Liesbeth Wessels zei

Een heel persoonlijk verhaal achter de quilt en heel duidelijk uitgebeeld. groeten van liesbeth

Hannie de Beer zei

Zoals ik al zei op je blog: Een bijzonder en persoonlijk werkstuk, en misschien een klein stukje verwerking?

mia zei

Op je blog heb ik verteld dat ik het bijzonder knap vind dat je jullie ervaring zo kunt uitbeelden, gr. mia

Jans Koster Emmens zei

Marion,
Wat een mooie quilt! Geweldig hoe je alle details verwerkt in deze persoonlijke quilt.

Quiltgroep Tinte zei

Wat een mooie verwerkingsquilt. Mijn complimenten, dat je dat zo goed hebt verwerkt.

Marjo Stoeckart-van den Bor zei

Wat een heel speciale quilt is het zo geworden. Heel veel sterkte

Marjo Stoeckart-van den Bor zei

Wat een heel speciale quilt is het zo geworden. Heel veel sterkte

Margeeth zei

Indrukwekkend. Knap ook om te maken met die overhemd stof, je zou er spontaan tureluurs van worden met al die streepjes.....

Anoniem zei

Erg indrukwekkend. Mooi uitgebeeld.
Marjo

Helmi zei

Mooi, ik was op zoek naar papierscheppen en kom hier terecht. Erg inspirerend blog.

marjolijn zei

Prachtig hoe je alles probeert te verwerken. Heel speciaal. Hopelijk werkt het ook!
gr. Marjolijn

Janny de Roo zei

Heftig hoor !

Johanna Zweden zei

O Hannie wat schitterend en wat bijzonder.
Groetjes Joke

Corinne Zambeek - van Hasselt zei

Heel byzonder geworden. Juist met het verhaal erachter wordt dit werk heel speciaal.