Pagina's

donderdag 2 oktober 2014

Onthulling door de Natuur

Ik vond het een moeilijk thema en heb er ook lang over moeten denken, tot ik een paar foto's vond van mijn kleinzoon, die de natuur aan het ontdekken was. De jaarringen op een doorgehakte stam, de dikte van een boom, de insecten die er op zaten , enz.
De natuur onthulde en mijn kleinzoon deed de ontdekkingen.


Ik printte de foto's op canvas, maakte bladeren van garen op oplosbaar vlies en maakte er, op een lap zelfgeverfde stof een compositie van.




7 opmerkingen:

Ellen zei

Moeilijk thema ,dat vond ik ook.
Maar jouw kleinzoon heeft voor een hele leuke onthulling gezorgd.

Hannie de Beer zei

Ook ik had moeite met dit thema! Maar je hebt mede door je kleinzoon, een mooie onthulling gemaakt.

Jans Koster Emmens zei

Mooi gevonden, het maakt mij nieuwsgierig wat je kleinzoon aan het ontdekken is....

mia zei

Goed gevonden, soms ligt een ontwerp vlakbij maar dan zien we die niet, mooie bladeren en een echte onthulling

Marjo Stoeckart-van den Bor zei

De onthullingen zitten vaak in de kleine dingen vlabij om ons heen zo als ook in jou quilt te zien zijn. De natuur is zo mooi en dat is weer mooi weergegeven in je quilt.

Irma Markus zei

wat heerlijk om je kleinzoon zo zien ontdekken.
Mooie technieken gebruikt voor de bladeren.

Jose Beenders zei

Heel bijzonder hoe dit lastige thema gestalte heeft gekregen door iedereen.