Pagina's

vrijdag 26 februari 2016

Groene Lente !



Mijn groen quiltje is opgebouwd uit stroken groene geverfde stof in golvende lijnen gesneden. In allerlei tinten groen .
Heel intensief gequilt. met zeefdruk van rietpluimen .
Om 10%  kleur toe te voegen wat geel erbij .


Een detail met blommetjes al Gilda Baron met veel hand en knoopjessteken.
Ook een hoekje met monoprint.


Rietpluimen door middel van Screenprint.
en ook stukken geverfde lutrador.
 Voor mij is het een echt Voorjaars Quiltje.
Dus Groene Lente.

11 opmerkingen:

Frederika zei

Wat is dat een leuk quilt. Echt voorjaar.

Aart zei

Mooi is de lente bij jou Hannie, mag ik een paar daagjes met je doorbrengen in die lente?

Wijmpje.blogspot.com zei

Dit geeft echt het lente gevoel weer!
Schitterend weergegeven, en zo fijntjes, prachtig!

Gus en Juul zei

Wat een heerlijk fris voorjaarsgroen! Toen ik 'em zag, wist ik meteen "Deze is van Hannie." Prachtig weer!

Janny de Roo zei

Ja natuurlijk een echt Hannie-werkje.....leuk he, die technieken van Gilda Baron....fascineert telkens weer. Ik hoop wel dat het voorjaar niet zo lang meer op zich laat wachten.....

Ellen zei

Krijg zoooon zin in het voorjaar als ik dit zie !

Marjo Stoeckart-van den Bor zei

Wat een mooi dromerig landschap. Laat de lente maar komen

mia zei

Het zonnetje schijnt net op mijn scherm de lente van Hannie is dat heel dicht bij.

henny zei

Erg mooi weer gegeven die lente in een landschap ,heel fijntjes

José zei

Wat is dit toch weer een juweeltje en wat een goed gebruik van je materialen en idee.

Lidy zei

Heel mooi dat glooiende landschap in lentekleuren