Pagina's

dinsdag 1 maart 2016

Mijn groene lente met 10 % andere kleur

De achtergrond is gemaakt van allerlei verschillende soorten synthetische stoffen.
Daar overheen met geverfde katoentjes bloemen gemaakt.
Maar toen het klaar was ,was ik toch niet helemaal tevreden, er miste iets krachtigs aan.
Voor een ander project was ik met vogels bezig en legde die er zomaar bovenop, en ja dat was al veel beter.
Toen de vogels in de goede kleur gemaakt en dit is het geworden.



p.s. waarschijnlijk, omdat ik veel synthetische stoffen heb gebruikt zijn de kleuren niet zo als in het echt, hij is veel groener.  

7 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Een mooie sfeervolle verwerking! Heel romantisch door de leuke vogeltjes!Ongetwijfeld zien we de kleuren nog eens in het echt?

Jo Huijsman zei

Een mooie lente en o wat krijg ik er een zin in.

José zei

Het is grappig maar ik mis het groen.

mia zei

Lastig toch als een foto niet de goede kleur laat zien. Maar met een beetje inleven is het een leuke voorjaars groen.

Wijmpje.blogspot.com zei

Ja, ik begrijp dat je groene mist José maar in het echt is hij wel groen hoor!

Wijmpje.blogspot.com zei

Ja, ik begrijp dat je groene mist José maar in het echt is hij wel groen hoor!

Lidy zei

De vogeltjes geven de quilt inderdaad iets extra's