Pagina's

dinsdag 5 maart 2019


Schaduw verkeerd

Dinsdag 5 maart

Deze keer is het de eerste keer dat ik meedoe. Behoorlijk spannend voor mij omdat ik het niveau van jullie kunstwerken zo hoog vind.
Het liefst werk ik klein en/of met kralen en met lagen. Bij schaduw dacht ik aan schaduwen van het verleden en daar is de ondergrond mee opgebouwd : oude kantjes en lintjes, randen van kussenslopen of soortgelijk textiel. Maar dat alleen werd voor mij een beetje te zwaar dus mijn idee was om er een voorwerp voor te zetten dat deze schaduw onmogelijk kon werpen -> in de trant van 'Oeps, foutje' . Al werkend werd het steeds meer een vorm voor de ondergrond en uiteindelijk zou deze vorm deze schaduw wel hebben kunnen werpen, maar net niet helemaal. De vorm zelf is gemaakt door kralen geregen op citroen-netjes ondersteund door organza.








6 opmerkingen:

Marjo Stoeckart-van den Bor zei

Wat een leuk idee. En door de verschillende materialen heel spannend.

Hannie de Beer zei

Inderdaad een spannend ontwerp. Leuk om het "verkeerd om" te doen!

Margarethe Janssen zei

Mooie uitwerking van het onderwerp Schaduw. De verschillende materialen geven een bijzonder effect. Margarethe.

Jans Koster Emmens zei

Grappige uitwerking. Toch vind ik het lastig om het als geheel te zien.

Lidy zei

Heel origineel ,al die verschillende materialen en technieken, schaduw is inderdaad moeilijk
te zien vandaar ook de titel

Aart zei

Mooie uitwerking! Een werk waar ik je in herken, een echte Almut!