Pagina's

maandag 7 maart 2022

Route Napoleon

 




Alvorens aan deze quilt te beginnen was het nodig mijn voorraad zelf geverfde stoffen aan te vullen. Het is dan altijd weer een verassing wat er uit komt, ik werk namelijk niet zo precies en laat me verassen door het toeval. Geïnspireerd door Teuny heb ik een stuk van een kaart van Frankrijk genomen waar wij vorig jaar op vakantie waren. Het is het gedeelte waar de route Napoleon loopt, een reis op zich om deze weg te rijden. Ook om te wandelen is het een prachtig gebied waar altijd wel een stuk van een Grand Randonnee te lopen is. 

5 opmerkingen:

Marjo Stoeckart-van den Bor zei

Een stukje Frankrijk met veel historie. Zag het vorig jaar op foto 's van je. Zelf nog niet daar geweest. Net iets zuidelijker en westelijker maar leek prachtig wandelgebied. Deze quilt is er een mooie herinnering aan. Combinatie van frisse kleuren en spannende materialen. Hopelijk binnenkort in het echt te zien.

Teuny zei

O hij is mooi geworden Ine. Lekker goed doorwerkt. Mooie kleuren.

Hannie de Beer zei

Heel mooi! Een historische route !

Margarethe Janssen zei

Mooi Verwerkt de verschillende stoffen, lagen op elkaar, kaart en borduurdraden. Borduren in werk, quilt vind ik ook fijn om te doen. Margarethe.

Bea zei

Leuk Ine! Deze quilt wekt herinneringen op aan de okerpilaren die we in die omgeving zagen. Mooi verwerkt.