Pagina's

maandag 5 september 2022

Storm


"Storm "     Quilt van Teuny  

50 x 50 cm

De uitdaging deze keer was werken met de opdracht Bladeren.
Nu is me dat niet vreemd omdat dit een onderwerp is waar ik vaak mee werk
Ik wilde niet het geijkte dus heb ik gekozen voor een kleur verf die ik weinig gebruik. 


Bij mij is eigenlijk alles groen. Witte stof kwam goed uit de verfemmer, dat was een meevaller.



Dan gaat het ontwerpen beginnen. Als je bladeren hebt , heb je ook een boom.

Daar ben ik mee begonnen.


Met wateroplosbaar vlies bladeren gemaakt. Zo is dit quiltje ontstaan.



 

4 opmerkingen:

Marjo Stoeckart-van den Bor zei

De "goudgroene" lap is echt heel mooi gelukt om bij dit thema te passen. De #D bladeren zijn zo mooi teer en het is een echt geheel geworden. Zo'n quilt die je direct in het echt zou willen zien.

Anoniem zei

Het is inderdaad een quilt die je in het echt wilt zien. Wat heb je die boomschors mooi gemaakt.
Het zijn echte herfstkleuren.

Anoniem zei

Bea

Hannie zei

Prachtig die vallende bladeren! Ook heel fraai de ondergrond,