Pagina's

zondag 19 oktober 2008

Net als iedereen heb ik ook eerst een lijstje gemaakt van alle dingen waar ik blij van wordt, dat werd teveel om uit te kunen werken. Uiteindelijk heb ik ervoor gekozen om een quiltje (daar word ik altijd vrolijk van) te maken waar ik blij van wordt vwanneer ik er naar kijk. Uit mij periode van dagboekquiltjes maken heb ik mijn (inmiddels afgeslankte) vrouwfiguur opnieuw gebruikt zodat het het ook echt over mijzelf gaat. Ooit heb ik een rode theepot met witte stippen gekocht waarvan ik altijd vrolijk wordt als ik die op tafel zet. Zodra de zon schijnt voel ik me vrolijk (de gele en zilvere blokjes) en ook van de kleur rood word ik blij. De gequilte golven staan symbool voor het strand waar ik heel graag ben. Alles bij elkaar is dit mijn vrolijke -"theemuts"-zelf.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Inderdaad een quiltje met thema waar je blij van wordt. heel leuk Marielle!
groet hannie

Margeeth zei

Bij het zien van je quiltje schoot ik spontaan in de lach. Werkt goed dus.

Anoniem zei

Hahaha, wat een grappige quilt is dit geworden en inderdaad word je daar blij van. Leuk!

Tonny zei

Wat een vrolijk quiltje is het geworden. Het was kennelijk toch een thema dat iedereen aanzette tot blijheid en dat is op zich al winst, of niet?

groeten, Tonny

mia zei

Het is inderdaad een vrolijk quiltje, de dikke dame lijkt op een theepotje wat ik vanmorgen in een winkel zag.

mia