Pagina's

zaterdag 31 oktober 2009

Mijn Logo, de tulp

Toen ik het thema mocht kiezen wist ik al wat ik zou gaan doen, TULPEN in welke wijze dan ook. En ik vind het wel leuk om iets met teksten te doen, dus via Wordle met allerlei woorden gespeeld waar tulp in voorkwam.

Natuurlijk had ik meer lapjes met tekst nodig en ging aan het prutsen. Het gevolg? versneden en niet meer bruikbaar. Balen natuurlijk en om nu weer een hele avond te gaan zitten spelen met de computer daar ontbrak me de tijd voor.

Dus in mijn kast gedoken en de gordijnstof die daar al een paar jaar in ligt gebruikt als achtergrond en deze alleen maar geaccentueerd door gestikte lijnen, ook de twee "gouden" tulpen en die later ingeverfd met goudverf.


Al met al is het een pastelgebeuren geworden.

En ja die gouden zon staat voor het bleke najaarszonnetje wat mijn werkkamer inschijnt.
mia

2 opmerkingen:

Margeeth zei

Mooi quiltje, maar dat wordle ding ziet er ook erg interessant uit, ga je daar nog iets mee doen?

Hannie de Beer zei

Heel mooi, je quiltje Mia! Maar al dat werk om die teksten op stof te krijgen,is toch zeker niet voor niets geweest? Daar kun je zeker nog iets mee doen!