Pagina's

donderdag 6 oktober 2011

Spiegeling

Mijn spiegeling is inmiddels ook al een paar dagen klaar. Maar ik was dit keer zo snel en de deadline nog zo ver weg, dat ik nog even gewacht heb met plaatsen.
Mijn spiegeling is eenvoudig in materiaal: ik heb slechts 2 zelfgeverfde stoffen gebruikt en verder alleen versierd met veel quiltwerk. De gespiegelde bomen zijn uit één lap stof geknipt.

Door de flits lijkt hij iets groener dan in werkelijkheid, maar zonder flits viel juist het groen weer helemaal weg. Dus deze foto komt toch het dichtst bij de werkelijkheid.
Ook nog even een detail:


Mijn inspiratiebron is een werk van M.C. Escher.

9 opmerkingen:

Jans Koster Emmens zei

Een prachtige spiegeling!!!! Heel mooi gemaakt.

Marion zei

MOOI !!!

Hannie de Beer zei

Wat heb je dit knap uitgevoerd! Zo mooi om alleen de spiegeling weer te geven. En dat met 2 stoffen! Een goede combinatie van het materiaal.

Ellen zei

Mooi geworden Marjolijn,de spiegeling is treffend weergegeven.

mia zei

Marjolijn wat heb je deze mooi gemaakt, wat een inzichti door dit met twee stoffen te realiseren, je quiltgaren benadrukt alles.
gr.mia

Corinne Zambeek - van Hasselt zei

Marjolijn wat een prachtige spiegeling, heel basic maar misschien daardoor juist geweldig.

Irma Markus zei

goed gedaan die spiegeling zonder werkelijk beeld, laat veel aan de fantasie over en laat toch veel zien. en de kleuren zijn zo al mooi ben benieuwd of ze in het echt nog mooier zijn.

Mariëlle Huijsmans zei

wat een mooie spiegeling, ik blijf er naar kijken

nadia zei

Ik dacht dat ik al een reactie had achterlaten maar nee....en ik vind 'm toch mooi!! Vakwerk om met zo weinig materiaal zo'n prachtige spiegeling te creëren.