Pagina's

maandag 2 juni 2014

Rijstvelden vanuit de lucht gezien.

 
Pfft , eindelijk klaar, mijn thema. vogelvlucht.
Ik  ben uitgegaan van een krantenfoto , van rijstvelden die onder water zijn gezet, door middel van een ingenieus systeem. Zie onder, waar ik een stukje uit selecteerde.
 
 
 

 
Het stuk wat ik er uithaalde is vergroot met Picasa tot het juiste formaat, en gedeeltelijk ingekleurd.  
Maar tijdens het verwerken kwam er toch steeds meer een vrije interpretatie. Wat me beter beviel.
 
 
 Nog een detail .
 Ik gebruikte uitsluitend zelfgeverfde stof en zette die met vlizofix op een geverfde onderlap.
 

9 opmerkingen:

Irma Markus zei

Wat is hij mooi geworden met het quilten erbij.
Maakt het echt af en geeft meer details.

Frederika zei

Wat een mooi eindresultaat.

Aart zei

Mooi werk Hannie, je had het laatst al laten zien, maar ondertussen heb je nog veel werk verzet.
Het quilt werk is een goede aanvulling.

Quiltgroep Tinte zei

Wat mooi Hannie en weer zo'n speciale verwerking.

mia zei

Prachtige weergave, mooie bewerking van het thema en die kleuren, wauw

Ellen zei

Ik waan me in Azië boven de Sawa,s....goed gelukt!!!

Jans Koster Emmens zei

Super mooi geworden! Mooie kleuren, geeft veel om naar te kijken.

http://maryscreaties.blogspot.com/ zei

mooie kleuren, practig de velden weergegeven !

Nienke zei

Heel mooi!