Pagina's

zondag 1 juni 2014

Vogelvlucht


Dorp aan de rivier.
Mijn vogelvlucht is boven een denkbeeldig dorp aan een rivier
ik vind foto's vanuit de lucht genomen altijd erg boeiend.Je ziet dan weer hele andere patronen .
Aan de rechterkant van de quilt heb ik een stratenplan van een dorp gemaakt en aan de linkerkant van de rivier een agrarisch gebied
De quilt is samengesteld uit verschillende handgeverfde stoffen van katoen en zijde.Ook is er een stukje vilt in gebruikt,tule en gaas en er is op gestempeld
Het geheel is machinaal doorgequilt

8 opmerkingen:

Quiltgroep Tinte zei

Wat een mooie compositie.

Aart zei

Mooi werk Lidy!

mia zei

mooi samenspel van dorp en platteland

Margeeth zei

Hij is mooi geworden, vooral de akkers vind ik erg mooi.

Hannie de Beer zei

Mooie verwerking. Een fraaie compositie van dorp en akkers!

Ellen zei

Holland,water,land ......mooi weergegeven.

Jans Koster Emmens zei

Het linkt naar je woonplaats.... Prachtig geworden. Mooi al die verschillende stoffen en vilt.

http://maryscreaties.blogspot.com/ zei

ik heb pas ook nog foto's gemaakt vanuit het vliegtuig, fascinerend. Jouw vogelvlucht is prachtig !