Pagina's

zaterdag 1 september 2018

Kleur Uitdaging



Mijn bijdrage voor 1 september  een landschap in gemengde kleuren.
Een serie van 25  lapjes 
Citrien - turquoise -  zwart

Niet zo gemakkelijk om dit thema uit te voeren!
 Toch maar begonnen met het verven van een serie met de procion verf kleuren
 Citrien en turquoise met  als toevoeging zwart 



Hier een overzicht van mijn werkwijze de middelste boven en onder zijn de beginkleuren.


Een beschrijving van de  percentages kleuren telkens in een zakje gedaan .
Een aardig klusje!



Nog een detail van de versiering  met  mee geverfde scrim ( kleur  11)
kraaltjes en knoopjes steek.
 Hopelijk heb ik de uitleg van Gea goed begrepen en uitgevoerd
Zelf ben ik er best over tevreden!


4 opmerkingen:

Jans Koster Emmens zei

Prachtig, Hannie! Je hebt volgens mij de opdracht goed begrepen en mooi uitgevoerd!!!

Marjo Stoeckart-van den Bor zei

Goede uitwerking van het verf thema. En een landschap om bij weg te dromen.

Unknown zei

Wauw!!! Wat n prachtige kleuren!!! Dit is inderdaad niet een makkelijke opdracht en zeer zeker n kleur uitdaging. Mooi !!!

Lidy zei

Het is een mooie quilt geworden met prachtige kleuren en een goede uitleg hoe het verfproces is verlopen