Pagina's

zondag 14 maart 2021

Zwart-Wit


5 opmerkingen:

Teuny zei

Mijn tekst is weggevallen.
Ik had dus geschreven dat zwart -wit niet echt comfortabel voor mij is om mee te werken. Ik heb dus geworsteld. Toen naar een vertrouwd beeld gezocht en dat zijn de bomen en de bladeren.

Hannie de Beer zei

Toch een prachtig geheel geworden. Heel mysterieus in zwart - wit!

Marjo Stoeckart-van den Bor zei

Heel toepasselijk na een weekend van storm. Mooi de transparantie van wit tule over zwart.

Bea zei

Prachtig Teuny! Ik zie de "gordijnen" van sneeuw langs de boom waaien, echt winter. Krijg het er spontaan koud van!

Margarethe Janssen zei

Heel mooi Teuny, vooral omdat je zegt niets te hebben met zwart/wit. Dat vind ik juist leuk de Uitdaging aan te gaan ook al heb je niets met het thema, de afmetingen of de voorgeschreven kleuren. Margarethe.