Pagina's

vrijdag 4 juni 2021

Jeans


Jeans
Quilt van Teuny


Ik werk veel met jeans. Meestal zijn het gebruiksvoorwerpen die ik maak zoals tassen, poefs, kussens etc. Nu heb ik een ondergrond gemaakt van allemaal verschillende broeken en jasjes en verschillende grootte van de stukjes. 


Ik vind het werk van Ian Berry heel erg mooi. Geprobeerd om op zijn manier te werken. Helaas niet zo gedetailleerd maar het kan er mee door.



 Ben weer dicht bij mezelf gebleven door een boom te creëren.



 

3 opmerkingen:

Marjo Stoeckart-van den Bor zei

Ik vind de boom zeker gelukt. Je hebt in een stijl die niet alleen door Ian Berry wordt gedaan ( al heeft hij er nu wel veel bekijks mee ook in Nederland in Museum Rijswijk) gewerkt. Gebruik gemaakt van die specifieke zaken die Jeans niet alleen een broek van denim maakt maar ook door de vorm van de stiksel en nadenvormen zo speciaal en herkenbaar maakt. De boom is een mooie weergave van al die naden en stiksels.

Hannie de Beer zei

Mooi ontwerp! Goed om te zien dat je veel van de spijkerbroek gebruikte!
En prima toch om bij je boom te blijven!

Bea zei

Prachtig Teuny! Vooral de boom. Heerlijk om met de onderdelen van een spijkerbroek iets te creëren.