Pagina's

woensdag 27 november 2019

Herfst bos


Voor dit thema:   Indian Summer , mijn allerlaatste quiltje ....
Gemaakt op zijde katoen met zeefdruk om een doorkijkje in een bos te suggereren.

Door middel van plexiglasplaatjes  het "bos" geprint. 
Takken uit de tuin omwikkeld met zijdelint.
 De blaadjes van goudstof, brokaat, kant, en geverfd katoenen blad erop . 
Met zijdecocons de besjes gemaakt.


Een detail waar  het een en ander beter is te zien.
Ik blijf de blog volgen...
Groeten en veel succes allen!

4 opmerkingen:

Marjo Stoeckart-van den Bor zei

Op de jaarlijkse bijeenkomst van de De-Uitdaging liet je ons de quilt al zien. Mooie kleuren en speciale verwerking van de omwikkelde tak. Door de thuis situatie stop je nu met onze groep maar we weten dat je ons blijft volgen en wij ook jou.

Margarethe Janssen zei

Hannie, ook op het blog komt de quilt mooi over, met de verschillende technieken.Jammer dat ik je maar een dag heb kunnen meemaken als quiltster. De creativiteit, de verschillende technieken en het kleurgebruik daar had ik nog veel van kunnen leren. Lieve groet, Margarethe.

Bea zei

Een prachtig beeld van de Indian Summer! Vooral die tak vind ik een vondst!

Jans Koster Emmens zei

Hannie, ook je laatste bijdrage is prachtig!! Mooi die omwikkelde tak!! Alles weer in harmonie.